eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
zapytanie ofertowe z11.08.2017
Nr sprawy PCPR.PZP.2.2017.JF
Drawsko Pomorskie, dnia 11.08.2017 r.
(miejscowość i data)
ZAPYTANIE OFERTOWE
w związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.)
Zamawiający:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Drawsku Pomorskim
ul. B. Chrobrego 4, 78-500 Drawsko Pomorskie
tel.94 363 37 62, fax: 94 363 60 64
e-mail: pcprdrawsko@wp.pl
Zaprasza do złożenia ofert na:
usługę kompleksowego zarządzania projektem pn. „Szansa na przyszłość 2” dofinansowanym przez UE w ramach EFS, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa VII Włączenie Społeczne, Działanie 7.1. Programy na rzecz integracji osób i rodzin zagrożonych ubóstwem i/lub wykluczeniem społecznym ukierunkowane na aktywizację społeczno - zawodową wykorzystującą instrumenty aktywizacji edukacyjnej, społecznej, zdrowotnej.
II . Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego zarządzania projektem pn. „Szansa na przyszłość 2” dofinansowanym przez UE w ramach EFS, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.
Nr projektu: RPZP.07.01.00-32-K417/17
Okres realizacji projektu: 01.10.2017 r. do 30.09.2019 r.,
2. Celem projektu jest integracja społeczna osób z terenu powiatu drawskiego zagrożonych ubóstwem i/lub wykluczeniem społecznym za pomocą instrumentów aktywnej integracji o charakterze edukacyjnym, społecznym, zdrowotnym, która ma na celu przywrócenie uczestnikom pełne uczestnictwo w życiu społecznym.
W projekcie wezmą udział osoby niepełnosprawne (36 osób) w wieku aktywności zawodowej, dzieci i młodzież (60 osób) od momentu szkoły podstawowej do momentu usamodzielnienia wraz z otoczeniem tj. rodzicami zastępczymi oraz osoby usamodzielniane z pieczy zastępczej.
Działania w ramach Projektu będą realizowane poprzez:
przeprowadzenie szczegółowej diagnozy pod kątem potencjału i deficytów uczestników, zindywidualizowanie ścieżki reintegracji społecznej, wykorzystanie usług aktywnej integracji, w tym szkolenia, warsztaty podnoszące kompetencje i inne wynikające z potrzeb uczestników.
3. Zakres usługi:
1) Współpraca z Instytucją Pośredniczącą RPO WZP tj. Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie w zakresie realizacji obowiązków Zamawiającego wynikających z podpisanej umowy o dofinansowanie projektu.
2) Opracowanie w oparciu o zatwierdzony wniosek o dofinansowanie:
a. koncepcji realizacji projektu,
b. szczegółowego harmonogramu rekrutacji,
c. szczegółowego harmonogramu udzielania wsparcia,
d. szczegółowego harmonogramu zlecania usług merytorycznych,
e. wzorów dokumentów dla uczestników projektu (wzór teczki uczestnika projektu wraz z listą kontrolną, co powinna zawierać prawidłowa dokumentacja projektu).
3) Bieżąca realizacja projektu:
a. organizacja pracy Zleceniobiorcy,
b. wdrożenie personelu merytorycznego Zamawiającego wskazanego do realizacji zadań w projekcie,
c. stały kontakt telefoniczny i e-mailowy z przedstawicielami Zamawiającego oraz personelem Projektu,
d. spotkania robocze Zleceniobiorcy w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z ustalonym harmonogramem,
e. przygotowanie merytoryczne usług zlecanych (wspólnie z Zamawiającym nadzór nad prawidłowością i terminowością realizacji usług, zatwierdzanie dokumentacji przy rozliczeniu zlecenia),
f. współpraca z zewnętrznymi wykonawcami usług zlecanych (wspólnie z Zamawiającym nadzór nad prawidłowością i terminowością realizacji usług, zatwierdzanie dokumentacji przy rozliczeniu zlecenia),
g. bieżące kontrolowanie sporządzonej dokumentacji przez personel projektu,
h. obsługa systemów informatycznych LSI 2014 (wniosek o dofinansowanie) i SL 2014 (wniosek o płatność),
i. nadzór nad prawidłową realizacją projektu, w szczególności nad celowym, rzetelnym, racjonalnym ponoszeniem wydatków,
j. poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu - w trakcie i po zakończeniu realizacji, w tym obecność podczas kontroli projektu,
k. prowadzenie rozliczeń częściowych projektu, sprawozdawczości projektu, końcowe rozliczenie finansowe i rzeczowe projektu oraz sporządzenie raportu końcowego
4) Realizacja projektu w oparciu o następujące przepisy oraz wytyczne wydawane przez ministra właściwego ds. rozwoju regionalnego:
a. Ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późń. zm.).
b. Ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922).
c. Wytyczane w zakresie realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020.
d. Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
e. Wytyczne w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014- 2020.
f. Wytyczne w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020.
g. Wytyczne w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014- 2020.
h. Wytyczne w zakresie warunków gromadzenia i przekazywania danych w postaci elektronicznej na lata 2014-2020.
5) Zarządzanie w imieniu Zamawiającego systemem informatycznym LSI 2014 w zakresie składania wniosków o dofinansowanie oraz wprowadzania zmian w projekcie;
a. Przygotowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym wszelkich zmian do wniosku o dofinansowanie projektu:
a) przygotowanie formularza zmian,
b) przygotowanie wniosku o dofinansowanie.
6) Zarządzanie w imieniu Zamawiającego systemem informatycznym SL 2014 mające na celu komunikację z Instytucją Pośredniczącą oraz właściwe przygotowanie i składanie wniosków płatniczych. Obsługa obejmuje następujące moduły:
a. „Korespondencja”
b. „Harmonogram płatności”
c. „Monitorowanie uczestników projektu”- wprowadzenie danych o uczestnikach projektu, w tym w szczególności danych osobowych,
d. „Baza personelu projektu”,
e. „Zamówienia publiczne”,
f. „Wnioski o płatność”
g. Karta „Projekt”
- Karta „Postęp rzeczowy” - opis zadań, wskaźniki rezultatu, wskaźniki produktu,
problemy napotkane w trakcie realizacji projektu, planowany przebieg realizacji projektu,
- Karta „Postępu finansowego” - źródła finansowania wydatków, postęp finansowy,
- Karta „Informacje”
- Karta „Załączniki”.
III. Warunki udziału w postępowaniu
1. O realizację usługi mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają potencjał techniczny oraz dysponują lub będą dysponować osobami w zespole (min. 3 osoby), które będą odpowiedzialne za wykonanie usługi, jako:
1) menadżer projektu
2) koordynator projektu
3) specjalista ds. rozliczeń projektu
4) specjalista ds. zamówień (zadania specjalisty ds. zamówień, może wykonywać inny członek zespołu, posiadający kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu zamówień publicznych).
2. Osoby w zespole odpowiedzialne za wykonanie usługi muszą posiadać minimalną wiedzę i doświadczenie:
a) min. 1 osoba posiada 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu / koordynowaniu projektów współfinansowanych ze środków EFS w obszarze rynku pracy i pomocy społecznej o wartości powyżej 1mln,
b) min. 1 osoba posiada 3-letnie doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków EFS w obszarze rynku pracy i pomocy społecznej,
c) co najmniej 3 osoby posiadają doświadczenie w pracy w systemie SL 2014 i LSI 2014,
d) co najmniej 1 osoba posiada doświadczenie w prowadzeniu zamówień publicznych w projektach EFS realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.
Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku , o którym mowa w rozdz. III pkt. 2 musi być wykaz osób , którymi będzie dysponował Wykonawca w celu realizacji zamówienia publicznego (załącznik nr 2)
3. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (załącznik nr 1)
2) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
IV. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 30.09.2019 r.
V. Miejsce i termin złożenia oferty:
Wymagane dokumenty należy składać w kancelarii Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Drawsku Pomorskim, ul. Bolesława Chrobrego 4, II piętro, pokój 2, lub pocztą na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Drawsku Pomorskim, ul. Bolesława Chrobrego 4, 78-500 Drawsko Pomorskie w zaklejonej kopercie z napisem ,,Zarządzanie projektem „Szansa na przyszłość 2” w ramach RPO 2014-2020 w terminie do dnia 22 sierpnia 2017 r. do godziny 10.00.
VI. Termin otwarcia ofert: 22 sierpnia 2017 r. godz. 13.00
VII Warunki płatności: umowa o świadczenie usługi. Szczegóły dotyczące płatności zostaną uregulowane w umowie.
VIII Kryteria wyboru oferenta;
Cena /C/ ofert brutto: 60 %
Kryterium ,,Cena'' będzie oceniana w następujący sposób:
Cena najniższa
C= ………………………… x 100 pkt x 60%
Cena oferty ocenianej
Doświadczenie /D/ 40 %
Kryterium D będzie oceniane w następujący sposób:
D ocenianego Wykonawcy
D= ................................................... x 100 pkt x 40%
D najwyżej ocenionego Wykonawcy
Kryterium doświadczenie będzie rozpatrywane na podstawie ilości należycie wykonanych usług, polegających na zakresie zarządzania i rozliczania projektów lub doświadczenia kadry w zakresie zarządzania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków EFS dotyczące aktywizacji społecznej osób zagrożonych ubóstwem i/lub wykluczeniem społecznym w perspektywie 2007-2013 oraz 2014-2020 (RPO, POWER). Punkty będą przyznawane według przyjętego sposobu:
- 10 pkt - 4 usługi zarządzania i rozliczania projektów lub doświadczenia kadry w zarządzaniu i rozliczaniu 4 projektów,
- 20 pkt - 5 usług zarządzania i rozliczania projektów lub doświadczenie kadry w zarządzaniu i rozliczaniu 5 projektów,
- 30 pkt - 6 usług zarządzania i rozliczania projektów lub doświadczenie kadry w zarządzaniu
i rozliczaniu 6 projektów,
- 40 pkt - 7 usług zarządzania i rozliczania projektów lub doświadczenie kadry w zarządzaniu
i rozliczaniu 7 projektów.
Punkty uzyskane łącznie w kryterium cena / C/ i doświadczenie /D/ stanowić będą łączną ocenę danej oferty.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu obu kryteriów otrzyma najwyższą ilość punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą mimo złożenia przez niego najkorzystniejszej oferty spośród ofert, nawet jeśli oferta ta spełnia kryteria wskazane w niniejszym zapytaniu.
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Dyrektor PCPR w godzinach pracy, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
XI. Dodatkowe informacje:
1. Wynagrodzenie z tytułu realizacji zadań będzie finansowane z kosztów pośrednich.
2. Wynagrodzenie wypłacane będzie w momencie, gdy znana będzie wysokość kosztów pośrednich należnych za dany okres rozliczeniowy objęty wnioskiem o płatność, tj. kwartał, zgodnie z harmonogramem projektu.
3. Kwartalna wysokość wynagrodzenia uzależniona będzie od stopnia wydatkowania i zatwierdzenia przez IP kosztów bezpośrednich.
4. Niniejsze postepowanie ofertowe może być odwołane, zakończone bez dokonania wyboru Wykonawcy, a także unieważnione zarówno przed, jak i po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, bez podania przyczyny.
5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.
2. Załącznik nr 2 - Wykaz osób.
ZATWIERDZIŁ:
Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Drawsku Pomorskim
Alicja Krycka - Sumińska
Załącznik nr 1
………………………. dnia ………………2017 r.
…………………………………..
…………………………………..
…………………………………..
(nazwa i adres Wykonawcy)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. B. Chrobrego 4
78-500 Drawsko Pomorskie
FORMULARZ OFERTOWY
Odpowiadając na zapytanie ofertowe nr 1/2017 z dnia …………… 2017 r. dot. Wykonania usługi - Kompleksowego zarządzania projektem „Szansa na przyszłość 2” współfinansowanego ze środków Unii europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
I. Oferuję wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia za kwotę w wysokości:
Cena netto ……………………………… PLN
(słownie …………………………………………………………………………………………… )
Podatek VAT ……………….. (%)
Cena brutto ……………………………. PLN
(słownie …………………………………………………………………………………………… )
II. Oświadczam, że:
Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego żadnych zastrzeżeń.
Zdobyłem konieczne informacje potrzebne do właściwego przygotowania oferty i wykonania zamówienia.
Dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
Spełniam warunki udziału w postępowaniu i nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Oferowana cena brutto uwzględnia wszystkie niezbędne koszty do zrealizowania zamówienia
z należytą starannością i zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.Zobowiązuję się, w przypadku wybrania mojej oferty, do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Oferta składa się z …. kolejno ponumerowanych stron.
Załączniki do niniejszej oferty:
……………………………
……………………………
……………………………
..…………….……..……………………… (Podpis Wykonawcy lub osoby upoważnionej)
ZAŁĄCZNIK NR 2
………....…., dnia ................. 2017 r.
…………………………………………….
………………………………………….…
…………………………………….………
(Nazwa i adres Wykonawcy)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. B. Chrobrego 4
78-500 Drawsko Pomorskie
WYKAZ OSÓB
PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Dot. zapytanie ofertowe nr 1/2017 z dnia …………… 2017 r. dot. Wykonania usługi - Kompleksowego zarządzania projektem „Szansa na przyszłość 2” współfinansowanego ze środków Unii europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Wykazane w poniższej tabeli osoby dysponują minimalną wiedzą i doświadczeniem, zgodnie z rozdz. III pkt. 2
zapytania ofertowego. Jednocześnie zobowiązuję się do przedstawienia Zamawiającemu do wglądu dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przed podpisaniem umowy o wykonanie usługi.
L.p. |
Imię i Nazwisko |
Pełniona funkcja w projekcie |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
|
|
|
.
DANE NIEZBĘDNE DO WERYFIKACJI
DOŚWIADCZENIA ZESPOŁU PROJEKTOWEGO
L.p. |
Imię i Nazwisko członka Zespołu podlegającego ocenie |
Nazwa Projektodawcy Nazwa Projektu |
Okres realizacji projektu |
Pełniona funkcja w projekcie/zakres czynności |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
..…………….……..……………………… (Podpis Wykonawcy lub osoby upoważnionej)
7
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Jolanta Nazarek | 28-11-2017 10:55 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Jolanta Nazarek | 28-11-2017 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 28-11-2017 10:55 |