eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Drawsku Pomorskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Drawsku Pomorskim.
Data publikacji strony internetowej: 2017-01-13
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Jolanta Nazarek, e-mail: pcprdrawsko@pcprdrawsko.pl . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 94 363 37 62. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich https://www.rpo.gov.pl/
Dostępność architektoniczna
Budynek przy ul. Piłsudskiego 20, 78-500 Drawsko Pomorskie (Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie znajdujące się na I parterze)
Do budynku prowadzą 2 wejścia:
1. Przed oraz za wejściem od strony ul. Brzozowej znajdują się schody. Brak podjazdu dla wózków.
2. Wejście od ul. Chrobrego jest przystosowane dla wózków. Przy drzwiach znajduje się winda. Panel w windzie zaopatrzony jest w oznaczenia w alfabecie Braille’a.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na II piętrze.
Przy budynku wyznaczono 1 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
Istnieje możliwość kontaktu z pracownikiem posługującym się językiem migowym (PJM) na stopniu podstawowym, po wcześniejszym umówieniu wizyty.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Jolanta Nazarek | 28-03-2025 10:39 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Jolanta Nazarek | 28-03-2025 |
Ostatnia aktualizacja: | Jolanta Nazarek | 31-03-2025 07:39 |